علت نیاز به استفاده از لیبل بسته بندی درمحصولات

دوشنبه 9 مرداد 1396
16:53
نادر رفیعی

دلیل استفاده لیبل بسته بندی

لیبل بسته بندی باید تمام ویژگی های شاخص و کاربردها و هم چنین نکات قابل توجه محصول را نوشته باشد تا مشتری های موقع خرید نیازی به باز کردن و بررسی محصول نداشته باشند و تنها با مشاهده اطلاعات مواردی که دارای اهمیت میباشد پی ببرد تا در صورتی که نیاز داشت آن را خریداری کند.بعبارتی میتوان گفت یک راهنمای مناسب برای محصولات ما میباشد.بنابراین یکی از منافعی که لیبل بسته بندی دارد اطلاع رسانی کاملا دقیق در مورد محتوای محصول میباشد.

لیبل بسته بندی

کاربرد اطلاعات روی لیبل بسته بندی

این اطلاعات گاهی برای جلب توجه خریدار است،گاهی برای ایجاد انگیزه خرید و گاهی هم به مصرف کننده کمک می کند تا به شکل صحیح از کالا استفاده کند. لوگو ، برند یا تردمارک به عنوان نام محصول ،از مهم ترین و صحیح ترین اطلاعات روی بسته است. با دیدن یک نام آشنا بیشتر اطلاعات به خریدار منتقل می شود و باعث می شود که خریدار از بین محصولات مشابه کالای مورد نظر را پیدا کند. لوگو باید متفاوت ،ساده وخوانا باشد .لوگوی کالاها باید ساده و خوانا باشد چون خریدار در فروشگاه فرصت برای کشف رمزهای لوگو را ندارد.کارایی اهمیت لوگو گاهی بسیار مهم تر از عناصر دیگر در لیبل بسته بندی است.
گاهی در کنار لوگو یک شعار قرار می گیرد که بلافاصله بعد از آن خوانده می شود. این شعار می تواند یک جمله،یک کلمه و یا یک شعار تبلیغاتی باشد که ویژگی خاصی را برای خریدار مشخص می کند و باعث وجه تمایز بین کالاها می شود.این شعار می تواند از یک ویژگی خاص کالا ، نوع مصرف و یا وزن کالا باشد.
گاهی شعار تبلیغاتی ربطی به ویژگی های خاص کالا ندارد بلکه تولید کننده با تکرار این شعار روی کلیه لیبل بسته بندی سعی می کند که این شعار را مترادف با محصول خود قرار دهد که این کار می تواند در دراز مدت موثر در فروش باشد.



[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هولوگرام است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب avazak.ir
× بستن تبلیغات