اهمیت لیبل ها در بسته بندی

جمعه 21 مهر 1396
20:39
نادر رفیعی

درباره هویت در لیبل بسته بندی

در جهان امروز که زندگی بسیار پیچیده شده است ما به هویت های خود بیشتر از پیش نیاز داریم این بدین معناست که هویت را نوعی احساس امنیت در دنیای امروز میدانیم. این احساس راحتی می تواند به واسطه تعلق داشتن به یک گروه, یک نوع زندگی و یا دیگر عوامل هویت بخشی به دست بیاید. اما در مورد لیبل بسته بندی به این معنی است:
- ایجاد هویت وتمایز برند
- تهیه اطلاعات درباره هویت برندها
- به اشتراک گذاشتن و تبادل اطلاعات درباره هویت برندها به شرکای تجاری و مشتریان

درباره شرکت های فعال در بخش هویت

در بخش هویت پارک نوآوری 8 شرکت توان خود را به نمایش گذاشتند. ضمن این که شرکت wanzl طراحی بخش RFID را بر عهده گرفت و شرکت Geuenich تولید مانکن ها و مدل های جذاب این بخش را انجام داد.
شرکت های Smurfit kappa, klingele papier werke, GSI Germany شرکت لیبل بسته بندیvamgenechten , اتحادیه اروپایی طراحی برند monalisa, depot WPF, PDA شرکت طراحی rba شرکت های حاضر در این بخش بودند.
سمینارها و سخنرانی های این بخش در روزهای 13 می از ساعت 15 تا 16 و روز 17 می از ساعت 11 تا 12:30 برگزار شد.

[ بازدید : 0 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هولوگرام است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب avazak.ir
× بستن تبلیغات